18 Jun 2009

Lagu Muay Thai

“Setiap anggota badan orang Siam berbisa. Walaupun bertangan kosong, dia boleh menumbangkan sembilan lawannya” – Raja Mangra

Kaset ini menampilkan muzik dari Siam untuk pertarungan dan memberi semangat patriotik. Terdapat irama Muay Thai, Krabi Krabong, lagu kebangsaan, dan pelbagai irama gendang dan seruling.

3 ulasan:

WAKTU GAZA berkata...

ada stok CD x... kawe nak beli 1...hubungi jon buluh emas (nama lawan akan date) 0192599971

boksingkelate berkata...

ni kaset je, boleh pasang di kereta kancil lama sebab radio dah pupus sekarang.

A L JON berkata...

alamak kaset jer ler...hemmmm...kalu dah ada pd tangan cikgu terus hubung,tak pun letakmjer kat gym ampang,gerenti habis...